Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 31 grudnia 2013

Fioletowo - Granatowy !

Oto makijaż, który miałam ostatnio na "pewnej" imprezie ;)
Nie chciałam kolejny raz mieć oczu pomalowanych brązami i beżami.
Postanowiłam połączyć fiolet z granatem :)

Ale oczywiście nie miałam czasu zrobić zdjęć... więc te były takie na szybko ;p
I jak efekt ????????????




Cienie z VIPERY :
Granat perłowy Nr- 925
Fiolet matowy Nr- 921

Dodam, że jestem z nich zadowolona i chyba skuszę się jeszcze na jakieś, bo są na prawdę intensywne :D


A co powiecie o pojedynczych cieniach z MIYO ? Warto kupić ????

4 komentarze:

  1. jaki piękny makijaż! bardzo, ale bardzo mi się podoba :)
    ja chyba też się skuszę na te cienie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski jest!! Uwielbiam te kolory :)

    OdpowiedzUsuń